Bromölla Till Brisbane

2013-02-06
09:09:00

Framkommen, äntligen väntar avslappning!
 Vilken resa! Herrej*vlar..

Bromölla -> Kastrup -> Bryssel -> Abu Dhabi -> Singapore -> Brisbane!

Helt slut! Kom fram till Genesis 1 till slut, studentboendet där jag kommer att spendera iallafall närmsta halvåret, tror att jag kommer fortsätta hyra här nästa termin också, men det återstår att se.

Det tog bara sisådär 38 timmar att komma hit och nu äntligen har jag fått igång internet på datorn!

Jag och Amanda blev upplockade på flygplatsen av hyresvärden och hans son vid 10:20 imorse, de bjöd på en liten tur genom stan och sen bar det av mot Upper Mount Gravatt där Genesis 1 ligger.
Efter att vi skrivit under hyreskontrakt och betalat depositionen blev vi visade till våra respektive rum.

Jag har ett eget rum i en lägenhet där det bor två andra snubbar, som jag dock inte har träffat än.
Vi tre delar på kök, Tv-rum och en liten balkong. Egen toalett och dusch har jag tack och lov! Bilder kommer senare.

Efter att jag fått mitt rum blev det en lång och efterlängtad dusch, sen bar det av mot Garden city köpcentrum för att handla hem lite smått och gott. Bland annat en adapter så att jag äntligen kan ladda min dator! (Anledningen till att jag inte skrivit detta inlägget tidigare).
 
Nej! Nu ska jag och mina svullna fötter ta lite foton på rummet så att ni kan få se hur bra jag har det!
 
 

Tjohej
Kommentar:

Spänningen med att resa till en ny plats, gör att man glömmer tröttheten. Iaf tills man är framme.

2013-04-12 @ 12:55:59
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: