Bromölla Till Brisbane

2013-04-30
16:35:54

Härdsmälta
Snart tre månader.
Det värsta här nere är dagarna med hemlängtan. Idag har varit en sån dag. Jag har inte gått utanför lägenheten och knappt utanför rummet. Jag skäms när jag blir såhär introvert, jag vet inte varför jag blir det men det känns skönt att bara vara själv ibland.
 
Det är vid sånahär tillfällen jag mer än någonsin önskar att jag kunde teleportera mig. Du vet, sådär som de gör på film. Det hade varit skönt att få komma hem en stund, bara leva min gamla vardag för ett tag. Då kanske man hade uppskattat att vara här mer än vad jag gör just nu. Det hade varit skönt.
 
Jag kollade på en film idag, eller njaa en halv film. För sen försvann ljudet och kom tillbaka som dubbad ryska...
Antar att det är priset man får betala ibland för att man laddat ner saker innan de äns släppts på bio i Sverige, så nu är jag irriterad och kan inte sova. Men det gör inte så mycket, ska inte va i skolan förrän 14:45 imorgon.
 
Hoppas alla där hemma har haft en grymt bra valborg i alla fall! Med trevligt sällskap och god mat.
Nu ska jag försöka sova!
 
Förresten! Den som känner för att skicka pengar till mig får gärna göra det! Kassan börjar sina.. Måste verkligen lyckas få ett jobb här snart!

Tjo!
 
Beklagar bildlösheten, orkar bara inte ladda upp några bilder just nu.
Kommentar:
#1: Ina

Hej Stoffe!Upp med humöret. Hemlängtan ska man ha ibland. Men tänk vilket äventyr du gör, vad mycket du får uppleva,och vad du har att berätta sen. Vi har haft en trevlig Valborg i Råby. Men det är fortfarande kallt och blåsigt. Hoppas på värme nu i maj. Ha det nu så bra. Kram från Ina m. Fam.

2013-04-30 @ 23:50:02
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: