Bromölla Till Brisbane

2013-02-11
09:16:00

Första dagen på Martin College
Äntligen hemma! Fy faaaaan vilken lång dag det har varit. Det blir ett kort inlägg bara, sen ska jag ner och sätta mig vid poolen!

Gick upp 06:40 och skyndade i mig lite frukost, fixade frillan (de skulle ju ta foto till ett Student-ID såklart) och sen bar det av mot bussen vid 07:20.
Väl framme i skolan så var det bara info, info och info som gällde och jag tror inte jag någonsin fått så mycket av det på en och samma gång! Känns som att mitt huvud ska explodera..

Fick mitt schema för denna veckan och fem veckor framåt. Denna veckan är fullspäckad men sen blir det riktigt lugnt! Så sköööönt!!
Nästa vecka är jag helt ledig på torsdag och fredag, veckan efter det är jag ledig på måndag, torsdag och fredag!
Snacka om grymt bra skola!

Dessutom så börjar vi direkt med digital illustration imorgon och har det i princip hela dagen, så soft!
Vi kommer förmodligen få en lång lista på saker och böcker som ska inhandlas dock så hoppas jag att sakerna inte kostar för mycket, känns som att min budget inte riktigt tyar med några stora utgifter alls.. Men men.. Böcker och skolutrustning känns ganska viktigt ändå haha.

Nää! Fy bubblan, nu håller jag på att hungra ihjäl så jag ska gå och göra mig lite toasts av woken som blev över från igår. MUMS!
 

Såhär ser jag ut på mitt Student-ID. ENJOY!
Med hjälp av detta och ett Go-card (Busskort) Så har jag 50% rabatt på alla bussresor inom Queensland!
Kommentarer:
#1: Ina med fam

Hej Stoffe.Du verkar trivas som fisken i vattnet.Kul.Du blev jättebra på kortet.Ser lärd ut alla redan.Ha ha.Ha det bra.Kramar från Ina och gänget i Bromölla.

Svar: Jag stormtrivs! Helt underbart här :Dhihi känner mig lärd också, vi har haft genomgång på saker som jag lärde mig själv i gymnasiet x) Tillrättavisade till och med läraren vid ett tillfälle idag haha!
Hälsa hela familjen! Kramar
BogrenC

2013-02-11 @ 10:56:11
#2: mamma

Hej min grabb. Härligt att du trivs så bra, hoppas du kommer älska studierna lika mycket. Fin du blev på ditt id kort Kram mamma <3

2013-02-11 @ 20:14:40

Har du studielån medan du pluggar där nere, eller lever du på sparade pengar? Bara funderar... Kramen

2013-04-12 @ 13:16:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: