Bromölla Till Brisbane

2013-04-17
11:31:00

BOOM!
Suttit och pluggat i princip hela dagen, har varit ledig från skolan och det har varit soligt och fint, hann med ett dopp i poolen och lite solande imorse innan jag började plugga dock.
 
Sen helt plötsligt kom regnet och blixtarna, satt och sneglade ut genom fönstret för typ en halvtimme sen och såg hur det blixtrade borta vid horisonten sen PANG! så blev jag bländad och så var åskovädret rakt ovanför. Helt bisarrt!
 
Sista veckan på blocket nu och endast två "assessments" kvar och på fredag är det min födelsedag, kan det bli en bättre vecka? Ja, man skulle ju kunna ha ledigt hela nästa vecka också. Jo men just det ja, det har vi ju!
Utöver den lyckan har jag dessutom fått en massa godis med posten av min älskade moster med familj, tack.
 
Nu ska jag ta och laga lite mat.
 
Tjo!
 
 
Tror inte jag har laddat upp denna bilden här tidigare. Det är iaf en teknisk illustration som jag gjorde till Digital Illustration första blocket.
Kommentar:
#1: Ina

Hipp Hipp Hurra för våran Stoffe!!! Grattis Grattis på din födelsedag. Önskar Ina med familj. Ha det bra.

Svar: Tack så mycket! :D
BogrenC

2013-04-19 @ 08:57:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: