Bromölla Till Brisbane

2013-02-06
22:13:03

Morgon!
Första morgonen i Brisbane!
Köpte hem ägg och lite gott bröd att värma i ugnen igår så det får väl till att gå ner och äta frukost snart. Vaknade nyss och klockan står på 07:08, jag känner mig inte särskilt Jetlaggad. Än... så det blir kanske till och med en runda på gymmet för att aktivera kroppen lite. Bra vanor är bra har jag hört.

Vid halv elva, har jag blivit medbjuden att följa med till skolan och kolla på en Graduation (Examen) så det ska bli jävligt spännande! :D

Får väl ta och städa lite snabbt på rummet också så och ta lite bilder så ni får se hur jag har det ;)
Kommentar:

Duktig pojke! Ät ordentligt på morgonen. Det är det viktigaste målet :)

2013-04-12 @ 13:00:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: