Bromölla Till Brisbane

2013-02-10
03:47:49

Jävla lortgrisar!
Efter frukosten imorse tog jag mig an uppgiften att städa litegrann i köket, det behövdes verkligen kan jag säg! Helt sjukt grisigt.. Gamla matvaror och odiskade tallrikar och skålar.. I SKÅPET!!
Och uppe på skåpet stod det två tallrikar i en stor bunke som i princip hade växt fast i varandra! Alltså vilka svin som har bott här innan mig.. Det är inte humant att ha det såhär! Nu har jag dock tack och lov fått i ordning lite, har satt alla tallrikar, skålar och bestick i diskmaskinen och så har jag röjt ut alla gamla matvaror. Känner mig riktigt huslig faktiskt. Mamma borde va stolt!

Nu ska jag tvätta av mig lite snabbt och sen bär det av ner till Coles (Typ ICA) för att införskaffa sig lite goda grejer till grillningen i eftermiddag efter Madde från IBS infomöte. Ska faktiskt bli väldigt intressant att se vad hon har att säga.
 
Nu måste jag skynda! Ska möta några av de andra svenskarna nere på parkeringen om en halvtimme!

Tjohej!
 
P.S. Känguruburgaren igår var faktiskt riktigt god! D.S.
Kommentar:

Jag tror nog mamma är jättestolt. Hon pratar så gott om dig när vi ses. Du ÄR duktig! Hon har fostrat dig väl.

2013-04-12 @ 13:12:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: