Bromölla Till Brisbane

2013-02-09
07:06:57

Lördag, poolhäng, känguru och fest!
Efter en jättefrukost runt tio begav jag mig ner till poolen och lade mig i solen och glassade en stund, strax därefter var vi åter igen på "Kamelen" eller "The Bottle-o" som infödingarna kallar det haha!
Efter att jag vart uppe på rummet lite snabbt och lagt biren på kylning var det återigen ner till poolen för ännu mer chill! Träffade på en härlig tysk snubbe med en ukulele och härlig röst så det blev lite allsång också.

Nu blir det en snabb dusch sen får vi se hur kall ölen är! Förfest med mat här på genesis, ska få smaka känguruburgare.. Ska bli jävligt intressant. Och sen lovas det utgång på det!

Tjo!
Kommentar:
#1: Jeanette (Landskrona)

Jättekul att följa dig här. Tänkte att jag sätter en "tass" här så du vet att jag läser =) Ha det gott.
Kram från mig och Börje.

2013-02-09 @ 13:18:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: