Bromölla Till Brisbane

2013-02-08
16:14:07

Snart läggdags
Snart är det läggdags för mig här nere i Brisbane, klockan är ju över ett!
Väntar bara på att tvätten ska bli klar så att jag kan hänga den. Det blev förresten som jag förutspått en mycket trevlig kväll ikväll också. Efter att vi runt åtta-snåret begett oss mot k-mart (Australiens version av biltema typ) och den närmsta mataffären och handlat samlades vi hemma i min lägenhet som jag just nu har för mig själv..

Den enda "Roomien" jag hade flyttade härifrån. Av personliga anledningar, fick senare reda på att han hade problem hemma.. Tråkigt att höra. Men sjukt skönt att ha hela stora lägenheten för sig själv!

Dock varar det inte så länge då jag fått reda på att Jonna, blondinen från mitt föregående inlägg ska flytta in istället!
Tusen tummar upp!!! Ska bli så sjukt kul. Hon hade efterfrågat en annan lägenhet och av en slump hamnat i det rummet, haha vilken shock hyresvärden fick när jag berättade att jag och Jonna gått på samma gymnasieskola i Sverige och av en slump träffats här! Hahaha!

Nej, nu är tvätten klar så bäst jag springer och fixar det så jag kan sova sen.

Ha det bäst, ingen protest! Puss och godnatt från Brisbane.
Kommentar:

Hm... det var inte så att DU skrämde bort den stackars killen? ;) Var nu snäll mot Jonna! Tjohoo!

2013-04-12 @ 13:08:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: