Bromölla Till Brisbane

2013-02-07
06:40:48

Första riktiga dagen i Aussie!
Vaknade vid 6-tiden imorse, helt klarvaken och inte ett dugg jetlaggad! Sweet!
Dagen har spenderats på Martin College, det var egentligen inte meningen att jag skulle va på skolan förrän på måndag, men jag blev medbjuden av en av de svenska tjejerna som varit här ett halvår redan, att följa med på en Graduation (examen). Så självklart ville jag hänga med och se hur det går till! Tydligen är det en graduation var femte vecka eftersom det börjar nya elever var femte vecka också.

Efter allt stohej där drog vi tillbaka till Genesis med två andra svenska tjejer som också bor här.
Nu blir det en runda ner till gymmet och sen en liten shoppingtur idag igen, måste köpa allt jag glömde köpa igår och så lite alkohol till festen ikväll haha.
 
Här kommer som utlovat lite bilder på mitt boende också!

Vi börjar vid ytterdörren,  nedanför är det första man ser när man kommer in i lägenheten.
Vrider man sen huvudet lite åt höger ser man detta.
 
Och så här ser köksdelen ut.
 
 
Där sitter Svenska kylskåpsmagneter på mitt kylskåp!
 
Upp för trappan och några meter genom den smala korridoren och sen in genom dörren till höger bor jag.

 
 
Kommentarer:
#1: Ina med fam

Hej Stoffe skönt att du är framkommen.Vilken resa.Lägenheten ser jättetrevlig ut.Ha det bra och sköt om dej.Ta det lugnt på festen.Kram Ina.

2013-02-07 @ 21:01:57

Finns Lidl i Brisbane? ;)

2013-04-12 @ 13:03:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: