Bromölla Till Brisbane

2013-02-08
07:01:00

The Victory Hotel
Igår blev det som sagt party. Helt sjukt kul!
Vi började som sig bör med lite förfest vid poolen här på boendet och fortsatte strax efter tio till "The Vic" ett riktigt fett uteställe med hur många barer som helst, flera dansgolv, kareokehörna, biljardrum och en liten pub-del.
Något för alla med andra ord haha! Var hemma igen nån gång inatt kommer inte ens ihåg vad klockan var, vet bara att jag slängde mig i duschen och sen gick och lade mig bums! Vaknade vid halv två - två idag och har bara slappat sen dess, så gött!

Ikväll vet jag inte alls vad kvällen kommer att bjuda på men jag är ganska säker på att det blir något skoj.
 
The Vic levererar!

Fun fact: Blondinen vid min sida gick på samma gymnasieskola som mig haha! Och nu går hon på samma College jag ska börja på. Sjukt vad världen är liten ändå!
Kommentar:

Jag ser att du funnit dig till rätta direkt :D

2013-04-12 @ 13:05:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: